سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت تفریحی سرگرمی ، اس ام اس،پزشکی،مد و زیبایی ، مذهبی ، طنز

ذکر هایی توصیه شده جهت رفع مشکلات و سختی ها

    نظر

ذکر هایی توصیه شده جهت رفع مشکلات و سختی ها

::ذکر هایی توصیه شده جهت رفع مشکلات و سختی ها::

 ختم اول : ختم یا الله
از سید بحرالعلوم قدس سره نقل شده که فرمود: بعد از ((تهذیب اخلاق )) بختوم مشغول شدم و چهل شبانه روز به ختم ((یا الله )) مشغول شدم (66 بار هر نوبت ) و شروط ختم را از ((تقوى )) مراعات مى کردم . شب چهل ، شب عرفه بود در حرم مطهر حضرت امام حسین علیه السلام ، نزدیک قبور شهدا شخصى آمد و سیبى به دست من داد و من آن سیب را بوئیدم ، بوى مشک و عنبر مى داد. نزدیک بود بیهوش شوم ، بعدها دانستم آن چه دانسته ام از برکت آن سیب است . پس باید ختم گیرنده ((تقوا)) را رعایت کند.
ختم دوم : ختم سوره حمد
هر که بین نماز صبح و نافله اش سوره حمد را 41 مرتبه چهل روز بدون فاصله بخواند، خداوند حاجت او را برآورده مى کند هرچه که باشد (البته حاجت شرعى ) حتى اگر بنیت اولاد باشد خدا اولاد روزى او مى کند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید